The other woman

Den första maj var jag, Julia och Nasrin på bio och såg the other woman.
Filmen var verkligen super bra och jag rekomenderar den verkligen.
Filmen började 18:40 så innan bion spenderade vi tiden i stan.
Det var jätte kul att nicki minaj var med i filmen så att man fick se henne som skådespelerska även om hon bara hade en liten roll. I huvudrollerna såg man Cameron Diaz, Kate upton och Leslie mann, älskade Cameron och hela filmen kändes som e typisk Cameron Diaz film ;) Puss o kram <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

molliedurietz.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej som kommer från Sverige. jag bor i stockholm! Här i min blogg för du läsa om mitt liv här i stockholm men främst om mina stora passioner mode och skönhet. Många kramar Mollie <3

RSS 2.0