Förkyld!

 
Har blivit jätte förkyld nu så jag är hemma idag.
Min hals är så torr att jag knappt kan prata!
just nu sitter jag ute och äter frukost och det är ju jätte fint väder. Sitter i skuggan och det är fortfarande varmt. Har typ ingen aning om vad jag ska göra idag. Kollar lite på tvd nu o det är sorgligt när Stefan har dött. Har liksom följt serien sen jag var 10år och nu bara dör han.
Ska typ bara ta det lugnt idag, jag har så mycket Skolgrejer jag måste göra men orkar inte gör någonting. Hatar att vara förkyld speciellt när det är fint väder, kan inte vara i solen för att då börjar det klia i ögonen. Hoppas ni får en jätte bra dag <3 Bloggar mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

molliedurietz.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej som kommer från Sverige. jag bor i stockholm! Här i min blogg för du läsa om mitt liv här i stockholm men främst om mina stora passioner mode och skönhet. Många kramar Mollie <3

RSS 2.0