Söndag!

 
ville bara slänga upp ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Jag är så sjukt trött nu men kommer inte kunna somna för att jag har alltid stor ångest på söndagar och det är jäkligt jobbigt speciellt när man inte kan somna! Idag har min lillasyster haft dansuppvisning och det var riktigt roligt att se. Fick också en ny dator idag av pappa, haha jag blev jätte överaskad för jag hade ingen aning. Blev jätte glad så att nu har hela kvällen spenderats med att fixa med datorn. bloggar ifrån den nu och det kommer upp ett inlägg imorgon om datorn samt skönhetstips :) Imorgon är det skola och helt ärligt så är jag inte så jätte taggad (vem är det liksom haha!?) Nej men det är bara att ta sig igenom dagen! Ser lite trött ut på bilden men stå ut med det haha. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

molliedurietz.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej som kommer från Sverige. jag bor i stockholm! Här i min blogg för du läsa om mitt liv här i stockholm men främst om mina stora passioner mode och skönhet. Många kramar Mollie <3

RSS 2.0