Rhodos

Igår bokade mamma biljetter till rhodos. vi ska åka den 8:de juni så jag kommer missa skolavslutningen vilket är lite tråkigt men hellre åka till Rhodos. Missade skolavslutningen i sexan också för att då åkte jag till london. Vi hade först tänkt att inte åka utomlands i sommar men det blev ändrat.
Är så jäkla taggad nu, vill till sol o bad. Hotellet är jätte fint. Vi kommer att vara där i en vecka. Det jag,mamma, agnes och mormor som ska åka. Vi kommer åka till arlanda väldigt tidigt på morgonen men tycker det är bätte än att åka senare för att jag orkar inte vänta hela dagen haha. Här är bilder från hotellet :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

molliedurietz.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej som kommer från Sverige. jag bor i stockholm! Här i min blogg för du läsa om mitt liv här i stockholm men främst om mina stora passioner mode och skönhet. Många kramar Mollie <3

RSS 2.0