Gäster

Har varit väldigt trött idag men ja tog tag i skolan och plugga hela dagen, okej nej nu till sanningen jag har bara tagit det lugnt idag och kollat på lite dokusåpor (beroende haha) jag kollade på "love and hiphop Atlanta" bland annat och det är jäkligt underhållande haha, shit så mycket drama vilket jag älskar he.
Skulle gjort något med kompisar men var så jäkla deckad från gårdagen hehe... ;) 
Nu har vi iallafall gäster och har precis ätit.
Sen är det väl eurovision? Ska nog kolla lite.
Hoppas ni haft det bra idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

molliedurietz.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej som kommer från Sverige. jag bor i stockholm! Här i min blogg för du läsa om mitt liv här i stockholm men främst om mina stora passioner mode och skönhet. Många kramar Mollie <3

RSS 2.0